بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صباباتری هم وارد لیست سیاه شد!

           

پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر صبا اظهار داشت: ما در این بازی با ملی‌پوشان‌مان که تازه از تیم ملی به ما ملحق شده بودند به مصاف صبا رفتیم.

 وی ادامه داد: زمین طوری بود که اجازه نمی‌داد هر دو تیم کارهای تاکتیکی را انجام دهند و مجبور بودیم از طریق بازی‌ هوایی موقعیت روی دروازه صبا ایجاد کنیم.

 وی افزود: متاسفانه در همان دقایق اول بازی با یک اشتباه فردی گل اول را دریافت کردیم. ما انتظار داشتیم بعد از آنکه گل اول را دریافت کردیم شیرازه تیم ما از هم بپاشد ولی توانستیم انسجام خود را حفظ کنیم و در نیمه اول توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

 وی افزود: با شرایطی که ما در این بازی داشتیم، از بازی تیم‌مان مقابل صبا راضی هستیم و امیدواریم که حالا که بازیکنان‌مان را به طور کامل در اختیار داریم بتوانیم در بازی‌های بعد قدرتمند‌تر ظاهر شویم.

 وی درباره ویسی اظهار داشت: ویسی مربی اخلاق لیگ است ولی در این بازی چون زیاد از حد به تصمیم‌های داور اعتراض می‌کرد، من بابت این موضوع او را سرزنش کردم.

 وی ادامه داد: پزشک تیم ملی حق ندارد که به خسرو حیدری بگوید که فردا مقابل صبا بازی کند یا نه. پزشک تیم ملی وظیفه دارد که تا زمانی که بازیکنان در اختیار اوست درباره آن‌ها نظر دهد.

 

 

 

 وی در پایان گفت: امیدواریم با یک انسجام و همدلی بتوانیم بازی‌های پیش روی‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به هدف‌مان که قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر است برسیم با این حال من برای صبا که بین سه تیم اول جدول قرار دارد احترام می‌گذارم و امیدوارم که بتواند جایگاه خود را حفظ کند.


 

 ویسی: ده نفره نمی شدیم بازی را می بردیم !                                                           

عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک برابر استقلال در نشست خبری گفت: هر دو تیم از مساوی ناراضی بودند با این حال افتخار می‌کنم که مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیا خوب بازی کردیم. اگر یک بازیکن ما اخراج نمی‌شد می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. با اخراج یک بازیکن برنامه تاکتیکی ما به هم ریخت و نتوانستیم برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنیم.

سرمربی صبا در مورد اعتراض به داوری گفت: در آن لحظه خون به مغزم نرسید و به داور اعتراض کردم ولی در پایان بازی از داور عذرخواهی کردم.

ویسی در مورد حرف‌های مظلومی مبنی بر خستگی ملی پوشانش گفت: یک مربی حرفه‌ای با برنامه ریزی کار می‌کند و برنامه مسابقات نیز از قبل مشخص بود و استقلال هم یک تیم حرفه‌ای است.

 سرمربی صبا در مورد تیم ملی ایران و بازی مقابل تیم‌های بزرگ مانند کره و عربستان گفت: تیم ملی یک تیم بزرگ است و تیم‌های بزرگ را همواره باید مقابل تیم‌های بزرگ ارزیابی کرد. مطمئنم با حضور کی‌روش تیم ملی راحت به جام جهانی می‌رود.

چقدر گفتیم این عبدالله گواردیولا را باد نکنیم !

بابا در مورد برنامه ریزی و مربیگری حرفه ای حرف میزنه!اما وجود نداشت قبول کنه یک روز بازی استقلال با صبا عقب بیافتاد و با فتصله یک روز کمتر به مصاف حریف بعدی تیمش در لیگ برتر برود.خوب توی که لالای بلدی چرا برای خودت نمی خونی!؟چرا نتونستی خستگی بازیکنانت را بخاطر یک روز کمتر استراحت محبای بازی بعدی تیمت کنی!

شب دراز است و قلندر بیدار!شما و تیمت هم رفتید تو لیست سیاه بازیهای برگشت استقلال،ملوان+صبا باتری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1390برچسب:استقلال,کنفرانس مطبوعاتی,استقلال-صباباتری,عبدالله ویسی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com